אחרי שנים של ציפייה: נחנכה הכיכר במבקיעים

אחרי שנים של ציפייה והרוגה בתאונה טרגית זה קרה. בתום סחבת ארוכה בין הרשויות, מחאות ואינספור תאונות, השבוע נחנכה הכיכר החדשה בכביש היציאה הדרומי סמוך למתחם הגלובוס סנטר אשקלון.

בהנהלת המתחם, שכמובן דחפה גם היא מול הרשויות במטרה לקדם ולסיים את העבודות, הביעו סיפוק רב וכעת יוכלו הקונים להגיע יותר בביטחה. סעו בזהירות!

הכיכר במבקיעים. צילום: ביט הנדסה בע"מ
הכיכר במבקיעים. צילום: ביט הנדסה בע"מ

אהבתם את הכתבה? שתפו...

דילוג לתוכן