ברוך דיין האמת: דוד בניטה הלך לעולמו

דוד בניטה, מי שמוכר לרבים בזכות חנות כלי הנגינה שלו "לדוד מזמור" שפעלה במשך שנים רבות במגדל, הלך אתמול בבוקר לעולמו (שבת).

אמש נערכה הלוויתו בה השתתפו מאות מבני משפחתו, חבריו ומכריו. הרב יעקב אביטן ואביו ספדו לו וסיפרו על איש אמונה, אדם חייכן, ירא שמיים וחסדים שתמיד ועל אף מצבו הבריאותי, הודה לה' ושמח בחלקו.

בהלוויה שיבחו המספידים גם את רעייתו של דוד ז"ל – רחל, שתמיד הייתה לצד בעלה, גם בימיו הקשים. עוד המספידים – ראש עיריית אשקלון תומר גלאם. המשפחה יושבת שבעה בבית המנוח, רחוב הרב ייצחק ניסים 25. יהי זכרו ברוך.

פיצוי תוך שבעה ימים: כנס הסברה לנפגעי מגן וחץ נערך בשדרות

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

דילוג לתוכן