חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"גורמים בעלי אינטרס": תלונה בהתאחדות לכדורגל נגד נציגי שדרות

מי מונע מהפועל שמשון אשקלון לעלות לליגה ב? הקבוצה שיגרה מכתב חריף להתאחדות לכדורגל ותוקפת את אמיר אוחנה

יש או אין איחוד? לפני חודש פורסם כי מכבי ציון שדרות ומ.כ שדרות מתכוונות להתאחד ואף יצא פרסום משותף במעמד ראש העיר אלון דוידי.

אלא שמאז בשדרות מגמגמים ומסרבים להצהיר על האיחוד באופן רשמי ובקבוצת הפועל שמשון אשקלון חושדים כי ישנה יד מכוונת מאחורי הגמגום של ה שדרותיים וזאת במטרה למנוע מהם לעלות לליגה ב'. בקבוצה תוקפים את התנהלות השדרותיים ובפרט את יו"ר מכבי אמיר אוחנה.

על פי תקנון ההתאחדות, במקרה של איחוד, קריית עקרון או הפועל שמשון יעלו לליגה ב' בתום משחק אחד מכריע שאמור להתקיים בעוד שבועיים באיצטדיון רמת גן.

נציגי הפועל שמשון אשקלון שבראשה עומד מתי חג'אג' שיגרו מכתב חריף להתאחדות לכדורגל בו נכתב: "תאריך 17 באוגוסט 2023 הסתיים מועד רישום ליגות ב'-ג'. בתוך כך נאלצתם, בעקבות אי רישום מועדונים וכפי שמופיע בתקנון להעלות קבוצות שבאות בתור לליגה הבאה הגבוהה ואכן מכבי שעריים ומכבי קריית גת עלו. במחוז ליגה ב' דרום ב' נפל דבר וישנו סיכום על איחוד מועדונים בעיר שדרות ולכן על בסיס מקום פנוי בליגה זו התקנון פונה לקבוצות הפועל שמשון אשקלון ומכבי קריית עקרון להופיע למשחק מבחן על עליית ליגה. בגלל רישום 2 המועדונים של שדרות האופציה הנ"ל לא באה בחשבון כרגע".

"נודע לנו שיש גורמים בעלי אינטרס אשר לא רוצים במשחק על העלייה בין אשקלון לעקרון. אותם גורמים פנו, לכאורה, לאמיר אוחנה וביקשו ממנו לרשום קבוצתו אך לא להופיע למשחקים וכך תיפסל על פי התקנון האופציה למשחק מבחן בינינו לעקרון לכאורה. אנחנו, מועדון הכדורגל הפועל שמשון אשקלון, שואלים את ההתאחדות האם ניתן לבדוק זאת ואם אכן קיים הסכם איחוד למה ההתאחדות לא דורשת לקבל ההסכם ולקבל החלטה חד משמעית. יש תחושה כי מזלזלים בנו".

הפועל שמשון אשקלון

"הגיע הזמן שלכם לטפל בחומרה בנושאים מהסוג ולחקור לעומק האם התלונות הללו קיימות. ההתאחדות החליטה לעשות רפורמה בליגות החובבניות ובכדי להרים את רמת הניהול, רמת המשחק, רמת המתקנים, צריך להוקיע ולהרחיק מהכדורגל את הדברים הלא חוקיים אם וכאשר קיימים לכאורה. על כן קבוצתנו מבקשת מוועדת הליגה והגביע לדון בדחיפות בעניין בהקדם האפשרי. מבקשים בזאת לדחות את המחזור הראשון של משחקי קבוצות שמשון אשקלון ומכבי עקרון בכדי שיישאר עבורנו הסיכוי להשתתף במשחק עלייה", נכתב לסיכום.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

מי מונע מהפועל שמשון אשקלון לעלות לליגה ב? הקבוצה שיגרה מכתב חריף להתאחדות לכדורגל ותוקפת את אמיר אוחנה
דילוג לתוכן