חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האופנוע התנגש באבן שפה- הרוכב פוצה בחצי מיליון שקלים

כחצי מיליון שקלים לרוכב אופנוע שאיבד שליטה פגע באבן שפה בכביש בתאונת אופנוע בכביש 4, ונפגע בברכו ובגבו  את האיש ייצג עורך הדין איל כהן

 

לפני כשנתיים נסע האיש – בשנות השלושים לחייו – על אופנוע בכביש 4. במהלך הנסיעה נדרש לבצע פניית פרסה אלא שאז איבד שליטה על האופנוע, פגע באבן שפה בולטת והוטח בעוצמה אל הכביש. כשהוא כאוב לאחר המקרה ובעזרת נהגים שעצרו על מנת להעניק לו סיוע הוא פונה לבית החולים בנהריה, שם אובחן כמי שסובל מחבלה באזורים שונים בגופו ובעיקר בברך ימין ובגב התחתון. בהמשך בבדיקות שנעשו לו, התברר כי הוא סובל בעקבות התאונה משבר בברך, משבר באחת החוליות בגבו וממגבלות בתנועה. בעקבות נזקי התאונה הוא נאלץ להיעדר מעבודתו למעלה מ -100 ימים.

לשמחתו לאחר טיפולים ממושכים, השתקם התובע ומצבו השתפר באופן משמעותי כך שלמעט הפגיעה בברכו שעוד הפריעה לו שאר מגבלותיו כמעט ולא הפריעו ו/או גרמו לו לכל בעיה או מגבלה אחרת.

לאחר המקרה פנה לעורך הדין איל כהן – ממשרד עורכי הדין כהן- קריסי – המתמחה בדיני נזיקין בבקשה כי יסייע לו.

עם סיום טיפוליו ולאחר שמצבו הרפואי התייצב הגיש עורך הדין כהן הגיש תביעה כנגד חברת הביטוח שביטחה את האופנוע בביטוח החובה.

בתחילה הועלו טענות בכל הקשור לעצם קרות התאונה אולם לאחר שהוצגו לחברת הביטוח ראיות כי אכן התאונה התרחשה בפועל, מונה מומחה מטעם בית המשפט לבדיקת התובע. המומחה בדק את התובע וקבע לו נכות צמיתה עקב מגבלותיו בשיעור של מעט יותר מ- 10% נכות.

לאחר מינוי המומחה המשיכו הצדדים לנהל הליכים משפטיים ובמקביל התנהל מו"מ עם חברת הביטוח במסגרתו חזר עו"ד כהן על טענותיו כפי שעלו בכתב התביעה לפיהן, עקב פגיעותיו של האיש מהתאונה "קיים חשש כי התובע יסבול מהתגברות כאביו ומהחמרת מצבו עוד יותר". כן טען עו"ד כהן כי כתוצאה מהפגיעה ועד היום נגרמו לתובע הנזקים הבאים : הוצאות רפואיות, הוצאות נסיעה רבות וכן הוצאות נלוות, עזרה וסיעוד בעבר (על בסיס בני משפחתו), והפסדי שכר בעבר ודרש לקבל בגינם פיצוי.

בנוסף, טען עו"ד כהן כי בעקבות הפגיעה ייגרמו לאיש נזקים והוצאות בעתיד עקב הצורך בהוצאות רפואיות, ובגין הפסדי שכר לעתיד, אובדן זכויות סוציאליות, עזרה צד ג', צער כאב וסבל.

בהסכם פשרה שנחתם לאחרונה עם חברת הביטוח שביטחה את האופנוע בביטוח חובה נקבע כי האיש יפוצה ב-330 אלף שקלים בגין נזקי הגוף שלו מהתאונה.

במקביל התברר – וייאמר כי האיש בכלל שכח מהן – כי לאיש היו קיימות מספר פוליסות ביטוח פרטיות שכללו פיצויים בגין נכויות שנגרמו לו, ועו"ד כהן ניהל גם מול חברות הביטוח הללו מו"מ, ולאחר דין ודברים עם חברות הביטוח שם, סוכם כי יועבר לו פיצוי נוסף בסך של יותר מ-150 אלף שקלים, כך שסה"כ קיבל הנפגע פיצוי בסך של כחצי מיליון שקלים בעקבות התאונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

כחצי מיליון שקלים לרוכב אופנוע שאיבד שליטה פגע באבן שפה בכביש בתאונת אופנוע בכביש 4, ונפגע בברכו ובגבו  את האיש ייצג עורך הדין איל כהן
דילוג לתוכן