חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הביקוש לאהבה לא מסתיים אף פעם: שלמה ארצי הדהים את שדרות

בצל החשש מירי רקטי, אלפי צופים מילאו את באיצטדיון העירוני בשדרות והיו חלק מערב היסטורי בעיר

גם הימים המתוחים שעברו על תושבי שדרות ועוטף עזה לא הצליחו לשבש ערב פנומנלי.

שלמה ארצי הגיע לראשונה להופיע בעיר ולמרות ההתראות והחשש מירי רקטי, אלפים לא ויתרו והגיעו אפילו מאילת הרחוקה בשביל ארצי האהוב ששידר הרבה מאוד אהבה לתושבי שדרות והתרגש.

בצד המבצעי, משטרת ישראל, עיריית שדרות צה"ל נערכו בכל היבט – גם לירי באמצע ההופעה והמתח ניכר באוויר.

שעות לפני תחילת המופע, רפ"ק מתי צרפתי קצין אג"מ של משטרת שדרות, הגיע לשטח יחד עם עשרות שוטרים שערכו תדרוך מבצעי לקראת תרחיש "צבע אדום" ונערכו מבעוד מועד גם לסייע ולתת מענה לצופים שחלקם הגיעו מלווים בחששות להופעה.

 

את ירידת המתח ניתן היה להרגיש בשעה 21:30, כששלמה ארצי עלה על הבמה והבטיח לקהל שהלילה – הם הולכים להנות למרות כל הדיווחים: "אין לכם מושג כמה דופק לי הלב שאני נמצא פה, אשיר לכם כמה שתרצו הלילה", אמר ארצי וקיים.

שלמה ארצי. צילום: עדן קוממי

האווירה המתוחה התחלפה מהר מאוד באנרגיות מדהימות השמורות לתושבי שדרות והעוטף שרגילים לחיות בצל האיומים הביטחוניים ויודעים גם לשמור על שמחת החיים ועל גאוות היחידה: "אף ארגון טרור לא ישאיר אותי בבית", אמר לנו אחד התושבים, "זו העיר שלי ואנחנו חיים עם זה. תושבי שדרות לא מסתתרים בבתים. הימים האלה חלפו. באנו להנות ואנחנו נהנה".

ארצי סיים את ההופעה רק לקראת חצות, אז כבר היה אפשר להרגיש גם את אנחת הרווחה של שוטרי משטרת ישראל שחלקם אף הרשו לעצמם לקחת אתנחתא, לדקלם את שיריו של שלמה ארצי ולהנות מלילה שהוגדר בעיר כהיסטורי.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

בצל החשש מירי רקטי, אלפי צופים מילאו את באיצטדיון העירוני בשדרות והיו חלק מערב היסטורי בעיר
דילוג לתוכן