חברת החשמל חוזרת לעיר

החברה שסגרה את משרדיה באשקלון תשוב לספק שירות פרונטלי, הפעם בבניין העירייה | מילן מועלם

אחרי תלונות רבות בעקבות העברת משרדי חברת החשמל לאשדוד, נראה שנמצא פתרון.

שיתוף פעולה חדש בין עיריית אשקלון וחברת החשמל, עמדת שירות לטובת הלקוח-תושב, מידי יום שני בבניין העירייה.

עיריית אשקלון בשיתוף חברת חשמל משיקה שירות חדש לרווחת לקוחות החברה תושבי העיר הנדרשים לשירות פרונטלי מחברת החשמל- עמדת שירות עם נציג בבניין העירייה. שירות "עד הבית" תוך שילוב מספר שירותים ביחד ומתן מענה לאוכלוסיות המעדיפות שירות פנים אל פנים.

השירות החדש נועד להקל על תושבי אשקלון ומאפשר קבלת שירותים מהעירייה ומחברת החשמל תחת קורת גג אחת.

השירות החדש יוענק מידי יום שני, החל מ- 04.04.2022, בין השעות 08:30-14:00, בבניין העירייה. ההגעה הינה בזימון תור מראש באמצעות אפליקציית MAST.

בעמדה יינתנו מגוון שירותים הניתנים בעמדות קבלת קהל בחברת חשמל, כדוגמת החלפת בעלות, בירור חשבון חשמל הצטרפות להוראת קבע, הפקת שוברי תשלום, תשלום בכרטיס אשראי, רכישת קודי מת"מ, רישום לשירותים דיגיטליים, קבלת אישורים, סיום חוזה/החזרה לזרם ועוד וכן סיוע בהנגשת שירותים דיגיטליים.

סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט: "שירות חדש ומבורך יחל לפעול בבניין העירייה והוא יקל על התושבים בצורה משמעותית תוך מתן שירות פרונטלי ומקיף בנושאי חברת חשמל. בהתאם למדיניות ראש העיר נמשיך להוביל את מהפכת השירות למען התושבות והתושבים, לצמצם את הבירוקרטיה ולהנגיש את מגוון השירותים העירוניים."

אורן הלמן, סמנכ"ל שירות שיווק ורגולציה בחברת החשמל:" עמדת השירות בבניין העירייה היא חלק מתהליכי השינוי ושיפור השירות שלנו, במסגרתם מוצעים שירותים חדשים ומגוונים המבטיחים חווית לקוח איכותית. הרעיון הוא ליצור שירות קל וזמין למי שמגיעים בכל מקרה לבניין העירייה לסידורים אחרים, וכך יקבלו שירות בנושאי החשמל. אנחנו בעיצומה של מהפכה בשירות, שכוללת הטמעה ושיפור של כלים דיגיטליים רבים, ערוצים חדשים לקבלת שירות ואפילו מתן שירות טלפוני בשפות השונות, כאשר המטרה הסופית היא להבטיח שירות מצוין ללקוחות שלנו בכלל, ולתושבי אשקלון בפרט".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

החברה שסגרה את משרדיה באשקלון תשוב לספק שירות פרונטלי, הפעם בבניין העירייה | מילן מועלם
דילוג לתוכן