חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החל מיום ראשון: תושבי שדרות יוצאים מהעיר

בעקבות הלחץ שהפעיל ראש העיר, אלון דוידי, אושר לתושבי שדרות המשך הוצאתם של התושבים שטרם יצאו מטעם העירייה החל מיום ראשון לבתי מלון במרכז הארץ למשך שבוע ימים.

"בעקבות פגישה שלי היום עם שר האוצר בשדרות ושיחות עם משרד הביטחון ומשרד ראש הממשלה, אושר לנו תקציב נוסף על מנת לסייע לתושבים לצאת מהעיר לריענון למשך שבוע ימים החל מיום ראשון הקרוב. נמשיך לפעול הן בדאגה לתושבי העיר שנשארו והן לתושבים שיצאו ממנה ובמקביל לגייס משאבים נוספים להמשך השהייה מחוץ לעיר בזמן המלחמה", אמר דוידי.

במסגרת תוכנית "משב רוח" של משרד הביטחון, יצאו השבוע תושבים רבים על פי קריטריונים שנקבעו מראש, בהם בעלי צרכים מיוחדים, גמלאים, משפחות נפגעי פעולות איבה, משפחות רווחה, משפחות חוסן.

החל מיום ראשון תתאפשר כאמור יציאה של תושבים נוספים שיחפצו בכך לבתי מלון במרכז הארץ באופן עצמאי או באמצעות מערך ההסעות של העירייה. תושבים המעוניינים לצאת כבר היום (ו') לבית מלון בירושלים, יכולים להגיע עצמאית למלון ליאונרדו ירושלים, רח' סנט ג'ורג' 9.

מוקד מידע ושירות לתושב זמין עבורכם במספר 8516*, כמו גם מוקד ההפגות במספר 077-9727930 שזמין היום עד השעה 15:00 ובמוצ"ש החל מהשעה 19:00 ועד השעה 23:00.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן