חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"להיות הפה של האנשים השקופים": פעיל הציבור אלירן ג'רבי בריאיון חג

אחרי עשור של עשיה ציבורית, החליט ג'רבי להיכנס לפוליטיקה. בריאיון לכבוד ראש השנה הוא מסביר מה עומד מאחורי ההחלטה וגם עונה על השאלה המסקרנת - האם הוא חושב על תפקיד ראש העיר בעתיד?

למעלה מעשור, בזמנים בהם שדרות הייתה עוד עיר קטנה שנלחמת על הכרתה ומעמדה בשל האיומים הביטחוניים הגוברים, החל אלירן מאיר ג'רבי את דרכו בעשיה הציבורית.

רבים מתושבי העיר מצאו עצמם נתקלים בבעיות שונות ופונים דווקא לאלירן, וכך עם השנים הפך לאחד מהאנשים הבולטים והמוכרים בעיר, איש חסד, איש של עשייה. 

צילום: מור אברג'יל

הפעם החליט ג'רבי להיכנס לפוליטיקה, שם לדעתו יוכל לתת את הטון ולהשפיע הרבה יותר. בריאיון חגיגי לכבוד ראש השנה מספר פעיל הציבור על התוכניות הגדולות – ויש לו לא מעט. 

למי שעדיין לא מכיר, ספר לנו על עצמך. 

"אני אלירן ג'רבי, נשוי לנתנאלה ואבא לתאיר טוהר דניאל והלל. פעיל ציבור בשדרות. שדרות עבורי היא בית ומשפחה". 

כמה זמן אתה עוסק בעשיה הציבורית?

"אני פעיל ציבור מעל עשור.  זה התחיל ברצון לייצר כאן מציאות אחרת טובה יותר עבור ילדיי. פעלתי לשיפור פני העיר, לקחתי חלק פעיל במחאות נגד הממשלה בנושאי ביטחון לתושבי העיר. לאט לאט אנשים התחילו לפנות אלי בכל בעיה ותמיד היה לי חשוב לעזור ולסייע לכולם. קיבלתי תחושת סיפוק אדירה והבנתי שזה היעוד שלי בחיים, להיות הפה של האנשים השקופים".

למה לך פוליטיקה? 

"כי זו דרך מצויינת להמשיך את העשייה שלי עם הרבה יותר כוח ותקציב להזיז דברים. לדעתי שדרות התפתחה וצמחה מאוד יפה אך לצד הגדילה יש הרבה דברים שנשארו מאחור. לכן אני מתמודד, כדי לסייע לשפר ולהשתפר". 

צילום: מור אברג'יל

מה דעתך על התפתחות העיר? 

"יש עדיין לאן לשאוף. חסרות תשתיות שמותאמות לכמות התושבים בעיר, חסר מקומות תעסוקה לבעלי מוגבלויות, חסר חינוך בלתי פורמלי איכותי ועוד הרבה דברים שאני מכוון אליהם וניתן לקרוא עליהם במצע הבחירות שלי". 

בימים האחרונים מתרחשת סערה בעיר סביב ההזנה. מה עושים? 

"פועלים לשינוי הגזרה. כבר פניתי לגורמים הרלוונטיים וכולי תקווה שהם יהיו קשובים לתושבים שלנו ויפעלו על מנת להקל על ההורים בעיר". 

כשתיכנס למועצה – במה תרצה לעסוק? 

"יש תחומים רבים שאני חושב שאוכל להביא בשורה חדשה. נמתין לתוצאות הבחירות ונדע". 

בקדנציה הבאה אתה מכוון לראשות העיר? 

"כרגע אני לא פוזל לשום מקום. כל כולי מתרכז בעשייה שלי לטובת העיר והרצון שלי להיכנס למועצה כדי לקבל את הכוח להשפיע ולשנות. שנה טובה מתוקה ומבורכת לכל תושבי שדרות אוהב ומעריך. ה-פה שלכם במועצה".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

אחרי עשור של עשיה ציבורית, החליט ג'רבי להיכנס לפוליטיקה. בריאיון לכבוד ראש השנה הוא מסביר מה עומד מאחורי ההחלטה וגם עונה על השאלה המסקרנת - האם הוא חושב על תפקיד ראש העיר בעתיד?
דילוג לתוכן